0

آیین نامه آموزشی و انضباطی

آیین نامه آموزشی و انضباطی

 

دانش پذیر محترم: ضمن عرض خیر مقدم ، خواهشمند است مطالب مندرج در این آیین نامه آموزشی و انضباطی را به دقت مطالعه نموده ، سپس اقدام به ثبت نام نمایید

 

۱-کلیه درخواست های دانشپذیر اعم از اداری ، آموزشی ، مالی ،انصراف ، انتقال و ….. می بایست به صورت کتبی به مسئول آموزش تحویل گردد و در قبال آن رسید اخذ نمایید . ضمنا به درخواست های شفاهی و تلفنی و … ترتیب اثر داده نخواهد شد. داوطلب موظف می باشد کلیه امور آموزشی (تاریخ آزمون و کلاس عملی و آزمون مجددو دريافت گواهي و سایر موارد) را شخصا پیگیری نماید در صورت غیبت ، اظهار بی اطلاعی از طرف داوطلب پذیرفته نمی باشد.

 

۲-رعایت شئونات و پوشش کامل اسلامی برای کلیه دانشپذیران دوره های آموزشی الزامی است.

 

۳-همراه داشتن قبوض پرداختی دوره هنگام حضور در کلیه ی کلاس های آموزشی الزامی است.

 

۴-در صورت نیاز به تشکیل کلاس عملی و یا تئوری جبرانی ، موسسه در تعیین روز و ساعت کلاس های فوق براساس شرایط استاد دوره مربوطه کاملا مختار خواهد بود.

 

۵- شروع دوره آموزشی براساس ضرورت های اداری و آموزشی ممکن است حداکثر تا یک ماه به تاخیر بیافتد و درصورت وقوع این مساله اطلاع رسانی لازم به دانشپذیر صورت خواهد پذیرفت.

تبصره(۱): دانشپذیر می بایست صرفا در تاریخ و ساعت اعلام شده از طرف مرکز در کلاس(تئوری و عملی) و آزمون شرکت نماید و در صورت تغییرات احتمالی ۲ روز قبل از تشکیل کلاس و يا برگزاري آزمون اطلاع رسانی لازم انجام می شود. در صورت عدم پاسخگويي و غيبت دانشپذير(بر اساس بند ۱۰) موسسه مسئوليتي نخواهد داشت

 

۶-استفاده از هرگونه تسهیلات موسسه شامل گواهی پایانی ، نرم افزار کمک آموزشی، جزوه و… مستلزم پرداخت هزینه و به صورت مجزا از شهریه دوره می باشد.

 

۷-پرداخت کل شهریه می بایست قبل از شروع دوره – طبق ضوابط موسسه صورت پذيرد و قبل از پرداخت کامل شهریه و يا اقساط از ورود دانشپذیران به کلاس جلوگیری خواهد شد.

 

۸-انتقال دوره به دوره بعد ، در صورت عدم شروع بر اساس بند ۹ و با کسر ۲۰ درصد جريمه شهريه كل امکان پذیر می باشد. و داوطلب در انتقال به دوره بعد تنها یک بار فرصت آزمون خواهد دارد.

 

تبصره(۲):دانشپذیرانی که از شرایط انتقال دوره به ترم بعد به هر شکل ممکن استفاده نمایند، به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی امکان انصراف از دوره انتقال یافته را نخواهند داشت .

 

۹-انصراف از دوره با کسر درصدی از شهریه دوره آموزشی بصورت آنچه در ذیل آمده ، همراه خواهد بود و همچنین بازپرداخت شهریه در تاريخ پایان همان دوره آموزشی امکان پذیر می باشد :

 

۱-۹–تا یک هفته مانده به شروع دوره استرداد شهریه پس از کسر ۲۰ درصد از كل شهریه دوره آموزشی امکان پذیر می باشد.

 

۲-۹—يك هفته تا ۴۸ ساعت مانده به شروع دوره آموزشی ۵۰ درصد از کل شهریه کسر و مابقی مسترد خواهد شد.

 

تبصره(۳): در صورتیکه دانشپذیر حتی کل مبلغ شهریه را نیز پرداخت نکرده باشد ، درصدهای فوق بر اساس مبلغ شهريه كل محاسبه مي شود.

 

۳-۹–از ۴۸ ساعت مانده به شروع دوره آموزشی شهریه آن به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

 

تبصره(۴): پرداخت بخشی از مبلغ ثبت نام (بابت رزرو،ثبت نام و یا امثالهم) نیز مشمول بند انصراف و شرایط آن خواهد بود.

 

۱۰-انصراف از دوره و يا عدم شركت در كلاس (تئوري و عملي)و آزمون به هر دلیلی مانند : بیماری ، خدمت سربازی ، مشکلات شغلی ، عدم توانایی درس خواندن، انتقال و ماموریت های اداری ، مسافرت های داخلی و خارجی ، تداخل با برنامه دانشگاه ، قبولی در دانشگاه ، هرگونه نارضایتی از استاد ، مشکلات خانوادگی و مشکلات مالی ، فوت نزدیکان و سایر موارد پیش بینی نشده دیگر غير قابل قبول مي باشد و در صورت عدم شروع دوره (قبل از تاريخ شروع) فقط با پر کردن فرم انصراف توسط شخص دانشپذیر به صورت حضوري و با شرایط فوق الذکر(بند۹)امکان پذیر بوده و می بایست بصورت مکتوب به واحدآموزش اعلام گرددو در غیر این صورت مسئولیت آن بر عهده دانشپذیر خواهد بود.

 

۱۱-تشکیل حتی یک جلسه از یک دوره آموزشي در هر رشته به منزله شروع آن دوره تلقی خواهد شد و بدیهی است پس از شروع دوره هیچگونه انصرافی قابل قبول نخواهد بود.

 

۱۲-در صورت ثبت نام در دوره هایی که به صورت کارگاه ، سمینار و همایش برگزار می شود کل شهریه نقدا قبل از شروع دریافت وانصراف از دوره قابل قبول نخواهد بود.

 

تبصره (۶) : در صورتی که دوره ثبت نام شده به طور کلی از طرف موسسه تشکیل نگردد، شهریه دوره مذکور عینا مسترد خواهد شد.

 

۱۳-میزان عدم حضور(غیبت) مجازدر کل دوره آموزشی حداکثر تا ۶/۱ کل جلسات کلاس می باشد و غیبت بیش از آن منجر به حذف دردوره آموزشی خواهد شد.

 

۱۴- شرایط صدور گواهی نامه پاياني و معرفی به کارورزی(بخش عملی دوره) ، موفقیت در کسب حداقل امتیاز ۴/۳ آزمون پایانی (۷۵ از ۱۰۰ امتیاز ) و تکمیل فرم درخواست صدور گواهینامه توسط دانشپذیر و ارائه مدارک مورد نیاز در مهلت مشخص شده بوده و در غیر این صورت گواهینامه صادر نمیشود.

 

۱۵-گواهینامه هر دوره آموزشی حداقل یک ماه پس از اتمام  کامل دوره صادر و ارائه میگردد و تحویل گواهینامه تا سه ماه پس از اتمام دوره امکان پذیر می باشد.پس از گذشت سه ماه از پایان دوره و عدم پیگیری و مراجعه و درخواست کتبی ، گواهی به دانشپذیر تعلق نمیگیرد .(گواهي پاياني به افرادي كه در كلاسها شركت نمده و در آزمون پاياني ۷۵ درصد از نمره را دريافت كرده باشند تعلق ميگيرد و پس از تحويل به داوطلب امكان صدور مجدد و يا ارائه المثني نخواهد بود و داوطلب بايد مجددا در دوره ثبت نام شركت نمايد )

 

۱۶-ملاک اطلاع رسانی موسسه ، اعلانات رسمی در سایت های مرکز و اوراق سربرگ دار مرکز می باشد و هرگونه استناد به نقل قول های شفاهی از پرسنل مجموعه ،اساتید و یا سایر دانشپذیران پذیرفته نخواهد بود.داوطلبین خود شخصا موظف به پیگیری کلیه امور آموزشی و دريافت گواهي و ارسال مدارك از موسسه می باشند و در صورت عدم مراجعه مسئولیت با ایشان است

 

۱۷- در صورت عدم تسویه کامل یا عدم پرداخت اقساط باقيمانده شهريه توسط دانشپذیر ، مرکز مختار است وی را تا هنگام وصول مطالبات از ادامه شرکت در تمامی خدمات مرکز باز دارد.

 

۱۸-در صورتی که دانشپذیر از تخفیف تسویه کامل استفاده کرده باشد و تصمیم به انصراف بگیرد شرایط طبق بند ۹ و کثورات بنا بر شهریه کل بدون در نظر گرفتن تخفیف انجام می شود.

 

۱۹-در برخی شرایط خاص ممکن است مدرس دوره ثبت نامی بنا به نظر مرکز تغییر یابد ، در این صورت دوره مربوطه روال عادی خود را خواهد داشت.

 

۲۰- دانشپذير تنها يك بار فرصت شركت در آزمون را دارد و در صورت غیبت موجه در آزمون به دانشپذير یک بار دیگر فرصت داده می شود تا در آزمون شرکت نماید و در صورت عدم موفقیت و يا غيبت در آزمون مجدد دانشپذیر ملزم به شرکت در دوره جدید و ثبت نام مجدد می باشد.(تنها يك بار غیبت موجه با ارائه گواهی معتبر قابل پذیرش می باشد)

 

۲۱- کلیه اطلاعیه های شروع دوره و تغییر زمانی کلاس ها  بصورت حضوری و یا در وب سایت موسسه www.Esfandco.com  اعلام میگردد و مسئولیت پیگیری با دانشپذیر می باشد.

 

۲۲- ثبت نام غیر حضوری (تلفنی ، اینترنتی و …) در حکم تایید کامل این تعهد نامه است که در وب سایت موسسه نیز موجود می باشد.

 

۲۳-این موسسه فقط نسبت به یکبار معرفی نفرات برتر زير ۴۰ سال دوره بر اساس الويت ، به مراکزی که اعلام درخواست نیرو در شهر تهران دارند اقدام می نماید و هیچگونه تعهدی مبنی بر استخدام تمامی دانشپذیران ندارد و کلیه مراحل جذب نفرات برتر نیز تابع توافق یا عدم توافق طرفین و مقررات همان مرکز استخدام کننده خواهد بود.(شامل قرارداد ، حقوق ، بیمه و ساير موارد )

 

اینجانب دانشپذیر دوره آموزشی در موسسه آموزشی اسفند، با دقت کلیه مفاد آیین نامه آموزشی و انضباطی مرکز را مطالعه نموده و در صحت عقل و اراده نسبت به تایید این آیین نامه اقدام نموده ام. ضمنا متعهد می شوم که در صورت انجام عملکرد و رفتاری مغایر با مندرجات فوق ، کمیسیون آموزشی این مرکز مجاز است بدون هیچ گونه توضیح یا الزام به جبران خسارتی ، هرگونه تصمیمی را نسبت به اینجانب اتخاذ نماید.